Det blir inte alltid som man tänkt sig..

...för det blev inget EMD förra veckan. Vi hade så trevligt på Innegården så vi stannade där istället. :) Var hemma redan vid 01:00. Dagen efter blev det stranden med Ann, riktigt härligt väder. Badade tre gånger! Även på fredagen var jag på stranden, denna gång var även Kenna med. På kvällen åkte jag motorcykel med Morgan och sen drack vi lite vin och öl hemma hos honom.
I lördags sov jag länge och fixade sen med mitt CV. Åt middag på stan med släkten. Sen var det fest igen. :) Började hos Danne, var inte så värst kul. Sandra, Ida och jag gick vidare till Munken, och där var det kul! Trots att det var sista dagen på Stockholmsveckan tyckte jag att det var mest gotlänningar där och jag träffade många jag känner. Sånt är skoj! Lite trött igår, mest på grund av en ihållande förkylning, och spenderade dagen på soffan framför British Open (golf).

Idag har jag sökt jobb för hela slanten. Hittade några riktiga godbitar som jag har sökt, så nu är det återigen bara att hålla tummarna. Ikväll blir det lugnt. Har faktiskt fruktansvärt tråkigt. Börjar bli jobbigt att bo hemma hos föräldrarna. Åtminstone med den ena av dem....

ZnodDAz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0