I am back!

Men det är under nytt namn och med nya förutsättningar jag (för tredje gången) äntrar blogg-världen! Känner helt enkelt för nya friska tag då hela mitt liv har förändrats radikalt sen jag lade ner den förra bloggen.

Utseendet kommer att växa fram allteftersom, just nu fattar jag inte ett dugg av stil-mallar osv, men jag hoppas det löser sig snarast. :)

Vi hörs!

ZnodDAz


Update 20:34 Designen börjar redan arta sig, skam den som ger sig! :)


Update 20:55 Ytterligare små justeringar har kommit på plats! Men nu är det nog dags att ge sig för idag. Ska gå ner och se på tv med mina föräldrar. Jaa, jag bor hemma. Hur gammal jag är? 24. Tänkte kanske börja berätta mer om mig själv imorgon. :) Trevlig kväll och godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0