Ibland är det svårt att komma på en rubrik..

Helgen i Småland och Halland var kanon! Blev ett kärt återseende av många olika människor och platser. Har nästan inte varit där i vuxen ålder så det var himla roligt! :)
Kom tillbaka till ön i söndags natt, och veckan som gått har varit åtminstone liiite annorlunda än vad mina ordinarie arbetslöshets-veckor har sett ut. I tisdagskväll fick jag ett "jobb" av min bror. Skulle översätta ett dokument från svenska till engelska, och jag hade bara ett dygn på mig! Var angenämt att känna sig behövd igen, som man gör när man jobbar. Idag har jag gett honom mitt konto-nummer, så jag väntar med spänning på vad lönen blir! haha.

Igår var jag på stan med mami, hon var ledig! Kom hem med en ny bh, mascara, två par leggings, pyjamas, kjol och två klänningar! Tack mamma och pappa för att ni gör det arbetslösa livet drägligt att leva. Visst - det är bara materiella ting - men de får en att känna lite lyx. :)
Dessutom så åker vi till Kroatien på tisdag! Wiiiii. Längtar som bara den. Har hittat ett hotell på stranden utanför staden Split, där vi skall spendera åtta dagar. Såg på nätet att det alldeles just nu är 34 grader varmt där! 8-)

Nu ska jag fortsätta med mitt korsord. Känner mig som en pensionär på heltid. hehe.

ZnodDAz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0