Puss & kram - ses på stan!

Sitter här och väntar på Sandra och Ida som ska komma hit. De skulle vara här 17 men fick sms för en stund sen där det stod att de blir sena. Varför blir jag inte förvånad? Blir så irriterad på sånt! Här har jag fixat och stressat mer eller mindre hela dagen för att hinna i tid, och så kommer inte gästerna... Morr. Men förhoppningsvis får vi riktigt trevligt vilket väger upp det hela.

Vi ska ut och härja i Visby och det är vecka 29 = Stockholmsveckan. Det säger väl allt. Men jag hoppas det blir bra. Ska se EMD på Gutekällaren ikväll. :)
Imorgon blir det förhoppningsvis stranden, om jag inte är alltför bakis. ;)

ZnodDAz


Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Hoppas det blir kul i Visby! :)



Svar: när jag var på uppropet i höstas ropade de upp alla antagna - sedan reserverna i turordning. Jag tror inte det handlar om att komma först till platsen, utan bara vara där och hålla tummarna att reserv nummer 16 blir antagen ;)

2009-07-15 @ 18:45:40
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0