R.I.P Michael Jackson - King of Pop

Såg minnes-ceremonin igår på tv4 och jag grät som ett litet barn. Mamma fnös åt mig och tyckte jag var löjlig, i ögonvrån såg jag min far fälla en tår - det var ju så vackert! Vilka tal de höll! Vilka uppträdanden! Man kan ju bara hoppas att alla sa dessa ord till honom när han ännu levde... Och som MJ's äldsta bror sa - "nu får du äntligen vara i fred...".

För oss mer "vanliga" människor är det helt ofattbart att få en hälsning från Nelson Mandela och Diana Ross. Att Stevie Wonder kommer och spelar för dig, är inte ens värt att drömma om. Ni som såg ceremonin vet hur många som var där och mindes Michael Jackson.
Jag har bara en sak att säga till the King of Pop - Rest In Peace. Världen har förlorat en legend.




/ZnodDAz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0