Taxi-ZnoDAz var god dröj!

Så känner jag mig just nu i alla fall.... Gårdagen såg ut så här:
- Arbetsförmedlingen 10-12
- Körde pappa till golfbanan
- Åkte till brorsan med barn
- Hämtade lunch
- Tillbaka till brorsan
- Mamma ringde (eftersom att det började spöregna) och sa: "åk hem och stäng fönstret på terrassen NU!"
- Tillbaka till brorsan
- Åkte till macken och tankade pappas bil
- Till mataffären
- Hem till brorsan igen
- Mamma ringde (regnade som fasen fortfarande) och sa: "Kan du hämta mig och Lotta på stan, det regnar igen!"
- Tillbaka till brorsan igen
- Vid 22:30 åkte jag återigen till golfbanan för att hämta pappa...
- Hem och soooova...

Idag:
- Mamma väcker mig 6:30 och säger (det regnar fortfarande): "Kan du flytta pappas bil, eller köra mig till jobbet?"
- Hem igen
- Kör pappa till frisören

Snart:
- Ska hämta pappa vid frisören och sen köra honom till jobbet
- Hem igen

Antagligen:
- Hämta pappa vid 11:30-tiden för att åka och äta lunch
- Hem igen

Senare:
- Hämta både mamma och pappa på jobbet för att köra hem dem...

Troligen:
- Slutar det inte regna på hela dagen...

Det kan vara körigt att vara arbetslös!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0