Nu är jag 08!

Hallå!

Ja. Det är väl inte direkt någon idé att försöka skriva om allt som har hänt sen sist, haha. Men jag vill verkligen skriva av mig så nu ska jag försöka att göra det här.

Numera bor och jobbar jag i Stockholm och jag trivs jättebra på jobbet! Boendet är väl fortfarande sådär, bor på ett Bed and Breakfust för tillfället. Har ett rum och egen toalett, men dusch och kök är delat. Köket är verkligen nasty. Hatar att vara där. Har några "grannar" här som verkligen inte städar efter sig och det gör det hela jobbigt. MEN. Den 18 november flyttar jag till en lägenhet i Solna. Min brors tjejs pappa bor där med sin tant. :) Men på vintern så bor de i Spanien och då får jag hyra deras lägenhet!

Nu inväntar jag utröstningen i IDOL och sen är det SOVA som gäller. ;)

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0