It might happen now!

Jag är såå glaaaad! Ingenting är klart än (bäst o säga det med en gång) men nu börjar det verkligen närma sig!!!

För någon timme sen så ringde min mobil. Såg att det var ett Stockholms nummer. Magen knöt sig lite, av spänning. På andra sidan tråden var det första bemanningsföretaget jag var på intervju hos! Alltså - det företaget som jag hade mest förhoppning om, och som jag kände att jag kom bäst överens med. De vill träffa mig för ytterligare en intervju! Why? För att ett projekt behövde ytterligare en konsult, och då tänkte de på mig! Så på torsdag skall jag till Stockholm igen för en intervju med den kvinnan som i bästa fall kommer bli min chef.
En. Konsultchef. Vill. Träffa. Mig. Yaiks. :)

Efter några minuter ringde mobilen igen. Då var det brorsans kollega, som hade lite som jag ska hjälpa dem med. När pappa lite senare kom hem från jobbet så sa han att de kanske behöver lite hjälp på hans företag. haha. Varför händer allting samtidigt? Har ju suttit helt sysslolös i minst en vecka i sträck. :)

Det här är min plan. Hjälpa brorsans företag vid sidan om. Får jag jobbet som konsult så kan det dröja någon vecka innan det drar igång. I så fall hjälper jag pappas företag under den tiden innan jag flyttar.

Som sagt, jag ska inte ta ut nåt i förskott, men... ÄNTLIGEN! (för andra gången idag..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0