LÖRDAG!

Ååå det är så härligt med helg. Visserligen är jag ju "ledig" jämt, men känslan är en annan när det är helg på riktigt... :)

Igår eftermiddag åkte jag ner på stan och provade kläder. Det är dresscode på företaget jag ska till, så jag tänkte köpa mig nåt nytt. Har ju inga pengar så jag hängde undan lite grann, och ska kanske ner snart och hämta ut nåt av det... Får se vad föräldrarna säger...
Kvällen igår var lugn och skön. Vi åt smörgåstårta och drack en öl. Tog även en whiskey till IDOL.. :)

Idag gick jag inte upp förrän vid 10. Riktigt skönt. Var länge sen jag låg så länge i sängen, utan att vara bakfull. haha. Har löst korsord (som en annan pensionär) och duschat och gjort mig iordning. Får se vart dagen bär...

Idag fyller Björn år! GRATTIS!
Hörs kanske senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0