Sitter på båten

Godmorgon världen!

Fick fullt upp igår så jag hade inte tid att skriva. Var på arbetsförmedlingen, och fick mina pengar till resan idag! Dock blev det två båtbiljetter, men jag klagar inte. Glad att jag slipper betala själv. Har ju trots allt ingen a-kassa. Men det innebär att jag ska spendera 7-8 timmar på en båt idag. :/ Det kostar att ligga på topp, som min pappa brukar säga.

Idag gäller det. Jag hoppas. HOPPAS. Men samtidigt, blir det nej så går jag inte under för det. Finns fler jobb att söka. Men jag måste erkänna att det skulle vara riktigt skönt att få ett jobb nu. Slippa känna sig "värdelös" när man får nej. Slippa gå runt och bara dra, trots att man har en utbildning.

Tog med mig datorn för att roa mig under dagen/kvällen/natten. Vi hörs senare! Wish me luck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0